omdat ze tenslotte goed zijn

in General Section Thu Feb 14, 2019 9:08 am
by Banning • 435 Posts

Zoals je waarschijnlijk al weet, zijn de schoenen van Altra Zero Drop om een ??meer natuurlijke middenvoetlanding te promoten. Ze hebben ook een bredere, afgeronde teenendoos die Altra Foot Shaped noemt, omdat voeten niet puntig zijn zoals veel moderne loopschoenen lijken te suggereren. Altra-schoenen verschillen ook in vorm van heren tot dames, omdat onze voeten anatomisch verschillen. Dat wil zeggen, het assortiment van vrouwen is niet alleen een beetje kleiner en een andere kleur. De meeste vrouwen Nike Air Max 270 Femme hebben een smallere hiel en middenvoet, hogere wreef en een langere boog. Altra is het eerste schoenenbedrijf dat een hele lijn echt vrouwelijke schoenen introduceert. Niet alleen herenschoenen in kleinere maten. Elke laatste van de hardloopschoenen van Altra-dames is gevormd rond de unieke vorm van de vrouwelijke voet.

Een mogelijke reden om het te verzachten is dat Altra nu de populaire Escalante in zijn assortiment heeft, wat een lichte, flexibele schoen is die kan worden gebruikt voor sessies, tempo runs en eenvoudige runs. Dus als u wilt dat uw veelzijdige trainingsschoen meer is afgestemd op sneller werken, is dit misschien een betere optie dan de nieuwe Intuition 4.5 / Instinct 4.5. Als je echter meer wilt van een alledaagse trainingsschoen die ideaal is voor iedereen behalve je vasten en rennen, dan is dit misschien wel de schoen.

Het instinct 4 van de heren was iets Adidas Superstar Homme kleiner dan andere Altra-schoenen. De Instinct 4.5 past meer op andere Altra-schoenen, dus als je de Instinct 4 hebt gebruikt, is de grootte van de Instinct 4.5 misschien kleiner dan een halve maat kleiner.

De Cloud X is een schoen die is ontworpen voor die snellere runs en voor diegenen die van een steviger, responsiever gevoel op hun schoenen houden. Het is echter geen keiharde racer en ze zijn voldoende gedempt om te gebruiken voor eenvoudige runs. Het grootste deel van mijn loopbaan in deze schoenen was om bij Northern Runner Newcastle en terug te werken. Een langzame ochtendtrundle op de weg naar binnen en sneller naar huis. Ik heb nooit het gevoel gehad dat de demping niet voldoende was. Deze is echter voor mij ontworpen omdat ik persoonlijk niet hou van de zachtere, 'squidgy', met kussens beklede schoenen. Ik heb liever het gevoel dat mijn voet de grond heeft geraakt en de Cloud X stelt u in staat om op een (uniek) gewatteerde manier te bewegen. Zoals met elke schoen met spleten in de bodem neemt de Cloud X de vreemde steen op, maar ik vond dit geen probleem en voelde ze nooit door de schoen.

De Cloud X voelt ook stabieler aan, met uw voet lager op de grond zoals andere responsieve schoenen. De hiel van de voorvoet is 6 mm, maar Nike Air Max 90 Femme voelt niet zo hoog aan als in een Cloudflow, die hetzelfde heeft. De hiel voelt ook minder prominent aan in de Cloud X in vergelijking met de Cloudflow, waardoor het gemakkelijker wordt om een ??meer natuurlijke aanslag in de middenvoet te maken.

De pasvorm is iets breder dan andere schoenen. Dat geeft je tenen een beetje meer ruimte om te spreiden. Dit is een vergelijkbare breedte als de Cloudflyer.

Het snelheidsbord is steviger om meer 'pittig' te zijn dan in de minder snel geori?nteerde schoenen. Dit in combinatie met de steviger aanvoelende peulen op de buitenzool van de schoenen zorgen ervoor dat het flexibeler aanvoelt. De pods kunnen in eerste instantie vreemd aanvoelen, ze individueel voelen, maar zijn niet echt merkbaar na een reeks van twee. Je merkt echt dat je voeten in demping / ondersteuning / voortbeweging in Nike Air Max 90 Dámské de schoen kunnen werken, waardoor ze sterker worden. Na een snelle run, moeten je voeten zich vermoeiend voelen, omdat ze tenslotte goed zijn gebruikt! Dit is een merkbaar verschil met de meer typische tussenzolen die niet in alle richtingen buigen en buigen zoals de On Cloudtec dat doet. Gebruik daarom geen voordeel of ontwikkel niet de natuurlijke bron die u in uw handen hebt.

Scroll up

Visitors
11 Members and 218 Guests are online.:
Banning, shanae cansler, martintdowd20, Honghainhi13, jessicasimpson, ishq ayto, AronEarle, davidjones, Hil Ful Fuzul TV, sarahsweet, allforshoes

We welcome our newest member: martintdowd20
Board Statistics
The forum has 51997 topics and 74553 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen