deze pagina compleet.

in General Section Wed Jan 30, 2019 8:58 am
by Banning • 478 Posts

Als ik denk aan de grote verschillen die een schijnbaar kleine terminologie als deze kan maken, ben ik gaan nadenken over andere manieren waarop terminologie als deze ons in de loopende gemeenschap als geheel omlaag laat gaan.

Een goed voorbeeld hiervan is een kenmerk van veel hardloopschoenen: de Crash Pad, gevonden in de hiel van het schoenontwerp. Geen prijzen om te raden wat dit is bedoeld om te doen.Adidas Zx 700 Dames

Het laatste ding, als coach, wil ik dat lopers visualiseren is hun hielen crashen in de grond. Als ik dit duidelijke 'crashen' in de vorm van een hardloper zie, weet ik dat we veel werk te doen hebben ...!

Probeer de volgende keer dat je gaat rennen eens na te denken over hoe het voelt als je voeten contact maken met de grond. Door elementen van je loopvorm te manipuleren, zoals het verhogen van de cadans, het verkorten van de contacttijd en het verbeteren van de houding, zou je je gevoel onder je zachtjes naar de grond moeten zien komen.

Je merkt misschien ook een verschil in het geluid dat ze maken telkens wanneer je voet op de grond onder je wordt geplaatst. Deze auditieve feedback kan een uitstekend signaal zijn om naar te luisteren tijdens het hardlopen. Op het moment dat je hardloopt, is het waarschijnlijk zo!

Zodra je Nike Air Vapormax Damen het gevoel hebt dat je de kwaliteit van het contact onder je voeten verbetert, vergelijk dit dan met je 'oude techniek', door jezelf toe te staan ??terug te keren naar oude manieren voor een paar stappen ...

Terwijl Nike Air Max Motion Mujerje dit contrast maakt, moet je een duidelijk gevoel van slaan op de grond voelen, in vergelijking met het lichte en iets snellere gevoel om de voet op de grond te plaatsen.

Dit marathontrainingsplan is ontworpen om je binnen 16 weken naar je eerste marathon of naar je beste marathon te brengen. We hebben een trainingsplan voor de marathon ontworpen met variatie voor zowel absolute beginners als hardlopers met iets meer ervaring.

Als u op zoek bent naar andere trainingsschema's, zoals Beginnen met rennen, 5k, 10k, halve marathon - vindt u ze hier allemaal!

Meer dan alleen een trainingsplan, ik hoop u door de Nike Internationalist Damen verschillende stadia van de marathonvoorbereiding holistisch te begeleiden: het bespreken van interessante onderwerpen zoals marathonevoeding, voorbereiding op de wedstrijddag, behoud van een positieve mentale blik Adidas Zx 850 Femme en meer.

Voor elke week geven we je een algemene uitleg van de doelen voor de week en advies over hoe je je totale spel kunt aanpassen. We zijn er absoluut zeker van dat u geen ander plan kunt vinden dat zo goed is ontworpen op het internet, gratis.

Het plan is hier op deze pagina compleet. U kunt blijven verwijzen naar deze pagina of u kunt de printbare, geformatteerde versie onmiddellijk hieronder in uw inbox laten bezorgen!

Scroll up

Visitors
8 Members and 411 Guests are online.:
Jacob Turner, ashilouhi, Firm48, muandace juriya, Sameer Sharma, jerrylost, ReubenGentry, Robertjames

We welcome our newest member: ashilouhi
Board Statistics
The forum has 52420 topics and 75145 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen