gewoon vanwege mijn

in General Section Fri Jan 25, 2019 5:48 am
by Banning • 196 Posts

Belachelijke logica, dat weet ik, maar als je worstelt met wat normaal een jogging in het park zou zijn - letterlijk - wil je de schuld geven van iets dat snel en Nike Air Max 90 Donna Rosa gemakkelijk is opgelost. Mijn enige andere optie was mijn keuze voor hardloopmuziek. Het laatste aanbod van Kanye West, Yeezus (drie sterren, voor het geval je je dit afvroeg).

In mijn hart wilde ik de last kunnen leggen op iets dat minder gênant is dan het verliezen van fitness na een paar weken vakantie. Ik weet dat ik vanaf Adidas Eqt Support Adv Femme een maand geleden terug ga naar mijn formulier, maar ondanks dat ik beter weet, hoop ik nog steeds op een alternatief voor consistent draaien en het een beetje tijd geven. Heb je dwaze excuses voor een prestatie onder de maat? Wie bracht het hele weekend naar sport kijken, en wie maakte het eigenlijk uit de voordeur om er zelf Adidas NEO Mujer iets mee te doen? Met temperaturen die hier in het VK nieuwe hoogten bereikten, waren de meesten van ons waarschijnlijk toch binnen op zondagmiddag met de tv afgestemd op Wimbledon.

Ik had een zeer hete baan op zaterdagochtend en een nog heter 13 kilometer lange rit door Richmond Park, Londen, op zondag - ik was eigenlijk 10 mijl aan het smelten. Ondanks dat deed ik de laatste drie mijlen het snelst, gewoon vanwege mijn eigen koppigheid: ik heb een of andere kerel ingehaald (die voor zover ik weet 300 mijl liep), Adidas Superstar Damen hij stond erop om ongeveer een halve mijl op mijn schouder te zitten, zwaar ademhalend in mijn oor.

Dat brengt me bij een mogelijk nogal controversi?le opmerking: er lijken nogal wat mannen te zijn die niet graag door een vrouw worden ingehaald. Misschien is dat oneerlijk en ze houden er gewoon niet van volledig te worden Adidas Zx Flux Womens ingehaald (ik weet het niet!), Maar het lijkt alleen met mannen te gebeuren: na een goede terugweg te zijn benaderd, passeer je, op welk punt ze plotseling besluit te proberen bij je te blijven, meestal hijgend in je oor.

Wat zijn je persoonlijke ruimtekwesties, waar ben je mee bezig? Vertel ons over uw hardlopen, warm of koud, onder de streep zoals altijd.

Scroll up

Visitors
5 Members and 378 Guests are online.:
Throplad 19, Cesarbelle, Eva0001, riazsana61, iknowall

We welcome our newest member: Throplad 19
Board Statistics
The forum has 47805 topics and 68913 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen