kun et stykke Malt

in General Section Fri Jan 25, 2019 2:17 am
by Banning • 208 Posts

En helt perfekt weekend til at l?be, i hvert fald her i London - solrig, men Nike Air Max Thea Mujer ikke for varm - og ikke meget ved vind. S? naturligvis kom jeg ned med en Nike Air Max Tavas Donna fejl og m?tte tilbringe i g?r i seng. Det bet?d, at jeg savnede Ranelagh Harriers Adidas Superstar Damen halvmarathon, jeg var kommet ind - jeg er skuffet, da jeg virkelig n?d dette meget venlige, lokale l?b sidste ?r. Ikke mindst fordi du kommer til at v?lge en meget flot chokoladebar fra et fremragende udvalg, n?r du er f?rdig. Intet af dette halvhjertede fors?g p? sundhed ved hj?lp af kornst?nger - hvis du har k?rt en halv maraton, fortjener du godt fortjent chokolade.

Hvad kan du lide at spise efter et l?b? Naturligvis ved vi alle, at vi nok b?r indtage noget med pr?cis den rette balance mellem kulhydrater og protein. Men nogle gange vil kun et stykke Malt Loaf g?re. Personligt, efter en virkelig virkelig lang l?betid finder jeg det ganske sv?rt at mage noget, s? det er et tilf?lde Nike Air Vapormax Femme af, hvad jeg kan st? over for. Sidste sommer, da udmattelse og varme kombineret Adidas Gazelle Dames for at f? mig til at f?le mig vredt kvalm efter mine l?ngste k?rsler, udviklede jeg Nike Free 5.0 Femme en post-run Whey Hey vane - chokoladen er virkelig ret god og p? en eller anden m?de, n?r du ikke kan se noget mere solid is vil altid g? fint. Det v?rre, jeg nogensinde har fors?gt at spise efter k?rsel, var lige efter Londons maraton - goodie tasken indeholdt en af ??de yoghurt-belagte kornst?nger. Jeg er ikke en fan i bedste tid, men efter 26,2 miles f?rdigede jeg mig n?sten. Virkelig modbydelig.

S? hvad kom du op til i weekenden - hvad har du planlagt til i dag? Og hvad kan du lide at munch p? efter en god tr?ningssession?

Scroll up

Visitors
4 Members and 338 Guests are online.:
Madisonwilliam, gukorohe Left, Kate2228, traveldirectsavings

We welcome our newest member: Madisonwilliam
Board Statistics
The forum has 47955 topics and 69107 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen