vorig jaar het staartje van

in General Section Thu Jan 24, 2019 9:55 am
by Banning • 232 Posts

Hoe voel je je allemaal deze zonnige maandagmorgen (in ieder geval Kings Cross)? Ik heb misschien regelmatig een slimme blog nodig om een ??apparaat uit te vinden dat me een milde elektrische Nike Air Max Thea Womens stroom geeft telkens wanneer iemand een opmerking onder de regel schrijft - ik moest vanochtend mijn normale zondagochtend doen en 15 mijl voor het werk op een maandagochtend is een beetje een slog. Is het al bedtijd?

Vanwege schoolvakanties en een vijf jaar Nike Air Max 98 Mujer oude coach / compagnon vorige week heb ik al mijn runs op de baan gedaan. Gezien ik zes dagen per week rijd, dat zijn heel wat kilometers in een cirkel van 400 meter. Aan de andere kant, ik heb een paar mensen ontmoet die 24 uur lang baanraces hebben gedaan, dus ik veronderstel dat dat slechts een opwarming voor Nike Air Vapormax Damen hen is. Ik kan niet zeggen dat dat me op afstand aanspreekt, hoewel ik veronderstel dat je op zijn minst op een nummer bent wanneer je het schuifelen-zombie stadium van hardlopen bereikt, je minder snel ergens over zult struikelen. Een vriend vertelde me dat hij Adidas Ultra Boost Damen vorig jaar het staartje van de Battersea 24-uursrace zag en beschreef het als de Night of the Living Dead, alleen zonder de energie. Het komt dit jaar snel aan, iedereen in de verleiding?

Dus hoe was je weekend - welke PB's moesten gemeld worden? Blessures om te snikken? Adidas Superstar Femme Noire Kom en deel onder de streep - sympathie en gefeliciteerd gegarandeerd, hoewel je me misschien eerst moet wekken ...

Scroll up

Board Statistics
The forum has 48216 topics and 69470 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen