lopen en Keniaanse heuvels

in General Section Tue Jan 22, 2019 7:36 am
by Banning • 227 Posts

Met het marathonseizoen op de loer, is dit nu het pre-marathon halve marathon warmup raceseizoen.Adidas Zx 500 Womens Natuurlijk, voor veel mensen die de Bath Half op zondag runden, was de race het hoogtepunt van weken training en voorbereiding, maar voor mij en vele Adidas Zx Flux Damen anderen was het een opstapje naar The Big One.

Londen zal in april mijn vijfde marathon worden, maar het is de eerste keer dat ik ooit een coach heb ingezet om me te helpen met mijn training. Tot nu toe heb ik nog nooit een vast Adidas ZX 500 Mujer schema gevolgd, maar heb het net goedgemaakt, want ik ben er zeker van dat ik elke week een goede mix van lange runs, vaste runs en intervaltraining krijg.

Tot nu toe, onder leiding van coach Thomas Craggs, voelde ik me vooral moe. Adidas Gazelle Womens Hij begon me na de kerst te coachen - waarbij ik weinig zou rennen, veel gegeten en een behoorlijke hoeveelheid gewicht op zou zetten. Hij liet me veel drempels lopen en Keniaanse heuvels - waarbij je een heuvel hard op moet rennen, omdraaien Adidas Zx 850 Damen en hard naar beneden rennen. Maak dan een back-up hard, enzovoort, voor een bepaalde tijd. Het is een sessie, ik heb overigens nog nooit in Nike Air Max 97 Mujerzes maanden hardlopen in Kenia gezien.

Ondanks Tom's beste inspanningen, dacht ik dat de Bath Half, slechts twee korte maanden later, te vroeg was gekomen. In de meeste van mijn trainingssessies voelde ik me moe en ik was niet echt Nike Air Pegasus 83 Mujer taps voor de race. Het waaide ook een lekker briesje toen we in een van die iconische zandstenen Bath-straten klaarstonden om te beginnen.

Scroll up

Visitors
1 Member and 451 Guests are online.:
Banning

We welcome our newest member: abanesh
Board Statistics
The forum has 48142 topics and 69369 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen