den eneste vejrute til

in General Section Tue Jan 22, 2019 3:31 am
by Banning • 232 Posts

Tilbage til havs. Min, hvor meget dejlig ilt har vi her. Jeg har tilbragt den sidste uge i de smukke omgivelser i Morzine, i Haute-Savoie regionen i Frankrig. Bed?velse udsigt, smukke stier at k?re p?, fabelagtig hotel og personale - men min Gud, varmen, skr?ningerne og h?jden var h?rde.

Jeg er ikke sikker p? hvilken h?jde virkningerne begynder at bide - jeg tror p? 3.200 ft / 1.000m Morzine er ikke s? h?j som de fleste af de pletter, som de Adidas Zx 750 Mujer rigtige atleter g?r til h?jdeuddannelse Adidas Zx Flux Mujer - men enten havde jeg glemt Nike Air Max Thea Womens at pakke mine lunger, eller det var h?jt nok til at have en betydelig effekt. Mine ben f?lte sig m?rkeligt tunge og mine lunger fladt ud, n?gtede at overveje noget ved hj?lp af hurtige reps, s? jeg fik bare miles og n?d en hel uge off-road. N?, bortset fra de bit, hvor jeg l?b op til n?rliggende Lake Montriond - den eneste vejrute til r?dighed - og jeg kan ikke sige, at asfalten gjorde op for forh?jelsen.

Selv om jeg vidste, at det var ekstremt varmt, ret h?jt og meget kuperet (eller faktisk bjergagtigt), var en del af mig bekymret lidt, at jeg havde en forf?rdelig sammenbrud af form. Men efter at have kommet hjem i g?r, gjorde jeg en sporssession, der efterlod mig beroliget - og ogs? forst?, hvorfor det skal f?le sig lidt lettere for profferne, n?r de kommer Adidas Eqt Support Adv Femme ned fra disse h?jdelejre. Den dejlige Adidas Zx 8000 Womens lejlighed! Det ilt! Hvis kun det springer ville vare lidt l?ngere end omkring to dage ...

S? hvordan har din weekend - og i sidste uge - v?ret i gang? Har du nogensinde k?rt i h?jden og f?lt virkningerne, b?de mens du er p? toppen af ??verden og n?r du kommer hjem igen? Kom og del dine udnyttelser under linjen som altid.

Scroll up

Visitors
0 Members and 456 Guests are online.

We welcome our newest member: mikeslate
Board Statistics
The forum has 48247 topics and 69526 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen