Beliggende i Lee af Black

in General Section Tue Jan 22, 2019 2:41 am
by Banning • 232 Posts

"Nye sko, ej?" Sagde manden til mig i en vidende tone. "S? hvad er slidbanen? Lad os tage et kig. "Jeg havde lige sluttet mig til den lokale l?beklub. "Tr?ning?" T?nkte jeg. "Hvad er 'slidbanen'?" Adidas Tubular Damen Da var min sko viden farcical. Ugen f?r, jeg var g?et online, fundet en tilf?ldig hjemmeside, der s?lger l?bende redskaber, klikket p? fanen "salg", valgte et par min st?rrelse og trykket "buy". "Tr?ning?" Alt, hvad jeg vidste var, at selv de var 30% mindre var de Adidas Zx 850 Donna stadig de dyreste par tr?ner jeg nogensinde havde k?bt.

Jeg har l?bende k?rt hele mit voksne liv. Et par omgange af parken om aftenen. M?ske en l?ngere periode p? en weekend. Intet seri?st. Bestemt ikke seri?st nok til at investere i noget passende kit. S? flyttede jeg til en landsby lige udenfor den walisiske gr?nsestad Nike Air Max 1 Femme Hay-on-Wye og alt skiftede. Beliggende i Lee af Black Mountains, Radnorshire bakkerne ved min ryg, floden Wye ved mine f?dder, landskabet syntes at skrige "Run!" Jeg holdt sit opkald.

I de f?rste par m?neder holdt jeg p? vejen. Tarmac f?lte sig trygge. Jeg havde gjort Nike Air Max Ld Zero Femme det meste af min k?rer indtil da i byer, pounding fortovet, dodging trafikken. Til sidst plukkede jeg modet til at ramme markerne og stierne. Den beslutning ?ndrede mit liv. F?lelsen af ??fjedrende gr?s under mine f?dder, naturens n?rhed n?r ved h?nden, plads til at tr?kke vejret og t?nke. Den rene, forf?rende ensomhed af det Nike Air Force 1 Damen hele. Mig, de bare bakker, den kolde luft, intet andet. Alene.

Scroll up

Visitors
1 Member and 371 Guests are online.:
Aron Smith USA

We welcome our newest member: williamdonald1
Board Statistics
The forum has 48244 topics and 69523 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen