maar hij levert een solide waarde

in General Section Thu Jan 17, 2019 9:28 am
by Banning • 227 Posts

Dit is een vrij algemene beschrijving, en ik kan me niet voorstellen dat je met een schoen loopt die deze eigenschappen niet heeft.

Kortom, ik vind het merendeel van de marketingbeschrijving waar, maar ik zou graag meer ademend willen zijn, omdat mijn voeten na 10 km warmer begonnen te worden (hoewel ik CEP-wollooppousen droeg).

Het buigen van het bovenwerk lijkt vrij goed te werken met het algehele schoenontwerp.

Ik heb een paar Nike Air Max Axis Womens verschillende schoentypes gelopen waarbij het bovenwerk zou falen bij de belangrijkste flexpunten, meestal op het overgangspunt tussen het Adidas Stan Smith Mujer materiaal van het bovenmateriaal en het beschermingsgebied voor de tenen.

Vooral mijn Salomon-trainers hadden dit probleem. Ik zie geen duidelijke ontwerpproblemen met het bovendeel die zouden leiden tot voortijdig falen, wat naar mijn mening een teken is voor een goed ontworpen schoen.

Het Nike Air Max Zero Womens bovenleer omvat de Flywire-kabeltechnologie in de tussenzool, die het vetergebied van het bovendeel met de zool verbindt, de polymeerdraden wikkelen zich hoofdzakelijk rond de zijkanten van de voet en zijn ontworpen om de voet tijdens het hardlopen met de schoen te bevestigen.

Dit concept komt me redelijk in de smaak, omdat ik ook bezig ben met het overbrengen van architectonische concepten naar draagbare ontwerpen.

De ontwerpfilosofie, zoals bij de brugconstructie, is om de minimale hoeveelheid materiaal te gebruiken om het gewicht van de constructie te verminderen.

Over het algemeen ben ik Adidas Superstar Mujer behoorlijk onder de indruk van de Flywire-technologie, die een zeer veilige en comfortabele pasvorm biedt, vergelijkbaar met de Brooks Pure Grit 2-schoenen, en beter dan mijn Salomon S-Lab Wings.

De Vomero 11 bevat ook een binnenhoes van volledige lengte, die volgens mij bijdraagt ??aan de uitstekende pasvorm. Zelfs als ik de veters niet volledig vastbind, heeft de schoen een erg mooi handschoenachtig gevoel.

Over het algemeen vind ik de Nike Vomero 11 leuk. Het is geen ideale schoen voor al mijn loopavonturen, maar ik ben van plan om rond te rennen in mijn buurt en te werken (19 km enkele reis). Is het een perfecte schoen? Natuurlijk niet.

Wat vind ik niet leuk aan de Vomero 11's en wat zou ik graag willen zien veranderen? Om te beginnen zou ik graag meer ruimte in de teenbox hebben. Dit zou meer voetenuitzetting mogelijk maken tijdens lange runs.

Bovendien zou een grotere voorvoetbreedte meer voetverspreiding mogelijk maken, wat www.ecologiecitoyenne.fr de natuurlijke manier is waarop uw voet tijdens het hardlopen de impact absorbeert.

Het spreiden van de voet betekent een groter oppervlak, en dus een betere krachtverdeling. Ik zou ook graag meer ademend vermogen willen hebben.

Ik loop graag met CEP-sokken op wolbasis en na 10 of 15 km Adidas Zx 750 Femme begonnen mijn voeten behoorlijk warm aanvoelen. De combinatie van geweldige middenzool fit en hoge demping maken de Vomero een ideale keuze voor mijn dagelijkse hardloopbehoeften.

Bij $ 140 is de Vomero 11 geen goedkope schoen, maar hij levert een solide waarde op die lang meegaat en niet uit elkaar valt na één seizoen.

Scroll up

Visitors
1 Member and 460 Guests are online.:
Banning

We welcome our newest member: abanesh
Board Statistics
The forum has 48142 topics and 69369 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen