niet soepel aan de basis

in General Section Wed Jan 16, 2019 7:41 am
by Banning • 232 Posts

Vind je het uiterlijk van deze schoenen leuk en loop je niet meer dan 30 mijl per week? Koop deze schoenen dan! Ik ben terughoudend om deze schoenen aan te bevelen aan een andere groep, omdat ik denk dat de lichte eigenaardigheden in de bovenste en de loszittende hak meer ritten met meer kilometers zouden kunnen Nike Air Max 90 Herren inhouden.

Over het algemeen vind ik wat Under Armour heeft in de Slingride, maar ik zou willen dat ze meer gebruikten van wat ze hadden op hun Slingshot-schoenenlijn in de Slingrides.

Geen Nike Air Max Tavas Womens] franje, strak, bijna naadloos. Bijna naadloos! Hoewel het bovenwerk in wezen een doorlopend stuk stof is, is er technisch gezien één naad aan de mediale zijde van de schoen. Deze naad kan een probleem zijn voor sockless hardlopers.

Ik denk dat we maar een paar generaties schoenen weg zijn voordat Under Armour (en / of andere schoenenfabrikanten) beginnen te jagen wat echt naadloze schoenen zijn. Tot die tijd blijf ik vasthouden aan het gebruik van de term 'naadloos'.

Laten we het onderwerp een beetje veranderen en praten over Dyneema-vezels. Het is eigenlijk geen woord dat is opgemaakt om een ??geweven bovenwerk te beschrijven voor marketingdoeleinden zoals 'Flyknit', 'Goknit' en 'Primeknit'.

Het is een bonafide tech-materiaal dat 's werelds sterkste vezel is! Voordat je naar buiten gaat en een paar koopt om je Batman-pak uit de Nike Air Max Command Femme slag te voltooien, moet je weten dat de Dyneema-vezel in het bovendeel is geweven, dus het is geen 100% Dyneema.

Hoewel het bovenwerk geen 100% Dyneema is, krijgt het extra duurzaamheid omdat de Dyneema-vezel 15 keer sterker is dan staal en 40% sterker dan aramide (synthetische vezels).

Ik zou echt willen dat ik een kilo-mijl op deze schoenen kon gooien om te zien of de zijwanden uitwaaieren, of van het vetersysteem faalt, maar ik zal gewoon moeten aannemen dat het gebruik van Dyneema-vezels deze schoenen een langere levensduur geeft.

Het vetersysteem glijdt door geweven lussen van de bovenkant om de schoen gelijkmatig aan elkaar te trekken en dit geeft je een prettig aanvoelend gevoel aan de zijkanten.

In tegenstelling tot de Flywire van Nike, die op discrete secties van de schoen trekt, geeft het vetersysteem op de Slingrides je Nike Cortez Femme een meer continu deel van de snugness. Mijn enige klacht met het vetersysteem is de gewatteerde tong.

De tong is gemaakt van een ander materiaal dan de rest van het bovenwerk, zodat het de druk van de veters aan je voet kan verminderen, maar dit andere materiaal hecht zich niet soepel aan de basis van de tong aan het bovendeel.

De basis van de tong voelt alsof hij je pas iets beperkt als je eraan toe bent. Het is net genoeg weerstand die ik je zou aanraden om deze schoenen op korte termijn uit te proberen voordat je ze koopt.

Scroll up

Visitors
0 Members and 475 Guests are online.

We welcome our newest member: mikeslate
Board Statistics
The forum has 48247 topics and 69526 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen