uitgesproken in de schoen

in General Section Wed Jan 16, 2019 7:15 am
by Banning • 245 Posts

De zool is stevig en biedt "stabiliteit" in de zin dat de mediale middenzool niet instort na herhaald gebruik, wat decennia geleden het grootste falen was in vroege schoenen, voordat EVA-schuim de standaard werd, wat deze bezorgdheid enigszins verlichtte.

Als je echter net als ik bent, had je geen idee over dit aspect van schoenen voor een vroege start en denk je aan stabiliteit in termen van hoeveel de schoen helpt om te voorkomen dat je knie wiebelt, dat wil zeggen: naar binnen klappen na een voetplant, als gevolg van overpronatie.

Ik krijg niet zo'n vorm van hulp van deze schoenen. Als dat uw doel is om een ??stabiliteitsschoen te zoeken, zou ik een andere schoen proberen en Nike Air Max Command Mujer overwegen uw loopvorm te laten analyseren.

(Schoenen helpen, maar werken aan correcte heup- en kernspieractivering heeft mijn hardloop dit jaar gered!) Aanvankelijk lijkt de Odyssee steun te hebben voor mijn middelhoge bogen.

Nadat de inlegzool ongeveer zes mijl in een run is gedrukt, merk ik dat ik de rand van de hiel voel, die dan scherp naar beneden valt tot het kenmerkende Nike-gevoel in de voorvoet.

Het is mijn mening dat een iets meer geleidelijke val meer stabiliteitscontrole in de schoen zou bieden en Nike Air Max 270 Pánské ervoor zou zorgen dat mijn bogen meer ondersteund zouden voelen. (Ik voeg slechts een beetje meer tussenzoolschuim toe aan de achterkant van het hoofd van het eerste middenvoetsbeentje.)

De Waffle buitenzool van de Odyssey met flex-groeven en rubberen crashrails stimuleert de voorwaartse beweging van de run.

Het verzamelt Nike Air Max Tn Mujer echter kleine steentjes vrij gemakkelijk (in tegenstelling tot Sequence 9), wat vervelend is als je rennen vaak tussen kiezelige en gladde oppervlakken hinkelt.

De luchtzak aan de voorkant (verborgen kussen) biedt voldoende bescherming om te voorkomen dat mijn voeten lange ritten bezeren, maar nog steeds niet genoeg voor mijn voorkeur;

Er wordt meer shock geabsorbeerd door (meer schokkend op) mijn spieren en gewrichten dan ik gewend ben, wat me eruit zou nemen als ik de afgelopen zeven maanden niet met mijn Nike Air Max Thea Femme fijne kam over mijn lopende vorm was gaan zitten.

Zes minuten na een run van 2 ? uur struikelde ik over een lichte stijging tussen de cementplaten (niet de schuld van de schoen) en een paar kleine scheurtjes in de bovenste laag van het gaas (geheel cosmetisch ... nu zijn ze nog unieker ??)

Kijken naar de slijtage heeft me Nike Air Huarache Mujer geholpen het dubbellaagse aspect van het flexibele bovenleer te benadrukken. De basislaag past als een zachte sok; de bovenste maasafdekking geeft het een vorm. Samen zou ik de pasvorm "flexibel knus" noemen.

Dit Flymesh-bovenwerk is verweven met Flywire-kabels die zich rond de veters van de schoen wikkelen om op maat gemaakte sluiting te bieden. Zelfs met de Flywires lijkt de pasvorm losser te worden naarmate runs dubbele cijfers naderen.

De perfecte zak voor mijn hiel blijft echter altijd goed, ongeacht Nike Air Max Thea Womens de afstand. Deze hielclip is het meest uitgesproken in de schoen die ik heb gezien, en hij werkt ook het beste: vijf sterren voor een hak zonder slip!

Scroll up

Visitors
2 Members and 468 Guests are online.:
Henry Smith, fekitepi

We welcome our newest member: Henry Smith
Board Statistics
The forum has 48379 topics and 69722 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen